fredag 2 november 2007

Hmm vad göra

Har inte skrivit här, och inte i den nya bloggen heller på ett tag, vet inte riktigt om jag har kvar motivationen.
Men lite nytt kan jag väl skriva ändå, när jag ändå är här, det är något stort på G från Järnkaminerna, ni kommer att få se resultatet from den 5 november.
I morgon ska jag spela ishockey igen, det är Djurgården Hockey som bjuder oss supportrar från ett visst forum, på att spela hockey på Hovet, det är stort! Hoppas det blir lika kul som förra året.
Det var slutsålt i Hovet senaste hemmamatchen, visst höstlov, Brynäs som motståndare, men ändå, när var det det senast när inte Foppa var hemma och lirade i Modo? Hoppas den goda trenden håller isig, välkommet tillskott i kassan genererar det i alla fall till DIF.
Kanske blir lite fler inlägg här trots allt framöver, det är ju faktiskt rätt kul att kunna skriva av sig, speciellt eftersom Tomas Ros aldrig godkänner mina kommentarer, jag godkänner iofs inte hans heller ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja ge för fan inte upp Bloggandet... Vi behöver en Djurgårdsjävel här... Och en bra sådan dessutom...
Jag är mycket impad av Dif så här långt och att jag tippade dom i botten... Det har vi glömt va...?